Het is zondag en dus weer tijd voor de wekelijkse column van de voormalige FAQman John Vanderaart op pcactive.nl. Ook is zijn vorige column nog te lezen.
John Vanderaart
Ik had weer eens wat... Per ongeluk met m'n elleboog keihard tegen een ijzeren deurpost aangekomen. Aanvankelijk leek het mee te vallen, maar toen ik de volgende ochtend wakker werd, stond er een knalrood ei op de elleboog in kwestie. De Dokter Bibber in mij gaat dan meteen naar de website www.thuisarts.nl om direct te kunnen concluderen dat het hier een slijmbeursontsteking van - hoe kan het ook anders? - de elleboog betreft. En daar ben je dan mooi klaar mee! Je staat er namelijk van te kijken wat je ongewild met je ellebogen doet. Dus na een ochtendje helse pijnen besloot ik om een speciaal type elleboog-beschermer te kopen, iets dat overigens ook werd aangeraden op internet... Ik deed dat bij de gespecialiseerde internetwinkel Podobrace (= www.podobrace.nl) waar ik al eerder met veel succes de nodige steun-artikelen heb gekocht. Enkel, kuit, knieën... Haast was geboden, dus 2 euro extra om die elleboog-beschermer nog dezelfde dag te laten bezorgen was geen enkel probleem. Het pakje zou worden bezorgd door Trunkrs (= trunkrs.nl) en een track-en-trace-link was bijgesloten in de bevestingingsmail. Maar wat er ook kwam: "Geen elleboog-beschermer." De track-en-trace link wist de volgende dag te melden dat het pakje nog in de sortering zat. Dat heb ik Podobrace gemeld en binnen 15 minuten had ik antwoord én de verzendkosten teruggestort gekregen. Netjes, niet? We zijn inmiddels nog drie dagen verder en het pakje zit bij Trunkrs nog stééds in de sortering! Met m'n elleboog gaat het intussen alweer een stuk beter, maar dat terzijde...
Het ongeluk zat in een klein hoekje. Nog meer ongeluk zou volgen...