Column John Vanderaart - Outlook-ergernisje
In Outlook (= de lokaal geïnstalleerde app) komt het eerste mailtje altijd meteen binnen: "Pats!" Vervolgens moet ik 1-2-3-4-5 seconden wachten en dan pas volgt de rest: "Gaap..." Dat is al jaren zo. Al jaren erger ik me daar een ietsje aan.
3 februari 2026